.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشن خانوداگي آتش نشانان آملي

جشن خانوادگي آتش نشانان آملي با حضور رئيس شوراي اسلامي شهر و سرپرست شهرداري آمل برگزارشد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري آمل،‌ در اين جشن مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري آمل اظهار داشت: شايد بسياري از جانفشاني هاي آتش نشانان در جامعه به چشم نيايد ولي آنان بدون هيچ منتي اين جانفشاني ها را وظيفه خود مي دانند.
مهرداد كربلايي زاده با ابراز تشكر از همسران و خانواده هاي آتش نشانان به دليل تحمل شغل سختي كه دارند ، گفت: اميدواريم در عرصه خدمت رساني بگونه اي عمل كنيم كه ديگر نياز شهروندان به آتش نشانان محسوس نباشد.
سرپرست شهرداري آمل نيز در اين جشن از اينكه همسران آتش نشانان آسايش خاطر را براي آنان فراهم مي كنند تا لحظه اي روحيه خدمت رساني آنان متوقف نشود ، اظهار داشت:همدلي و تعامل بين همكاران نيز روحيه خدمت رساني را افزايش مي دهد.
ولي الله قادي با اشاره به اينكه پروژه هاي شهرداري آمل با حمايت شوراي اسلامي شهر در حال انجام است ،‌افزود: لاين اول پل پنجم آمل با توجه به تعهد پيمانكار تا پايان آبان ماه سالجاري به بهره برداري مي رسد.
وي از جذب 12 ميلياردي درآمد شهرداري آمل طي هفت ماه اخير خبرداد و افزود: اين جذب در دو ماه اخير رشد 50 درصدي داشته است.
قادي نزديك بودن ايستگاه هاي آتش نشاني آمل به استاندارد هاي جهاني را يكي از دغدغه هاي مهم شهرداري آمل و سازمان آتش نشاني عنوان و خاطر نشان كرد: با توسعه اي كه در اين خصوص طي 10 سال اخير داشته ايم ،‌ اين مهم در بسياري از معيار ها محقق شد تا جائيكه توانستيم دوره هاي آموزشي بين المللي را نيز بهتر برخي از كلانشهر هاي كشور برگزار كنيم .
وي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي آتش نشان و مرحوم اصغرپور كه سال گذشته از ميان آتش نشانان آملي رفت ، گفت: ‌كسي كه در جهت دفاع از ميهن و نظام و خدمت رساني به مردم خون خود را نثار كند جايگاهي بس عظيم در درگاه باري تعالي دارد.
رئيس شوراي اسلامي شهر آمل نيز در اين جشن به مناسبت دهه كرامت ، اظهار داشت: معصو مين مظهر ربوبيت باري تعالي هستند و تمام تلاش آنان بدين خاطر است تا انسان به ربوبيت برسد.
سيد محمد پژومان با بيان اينكه نقش همسران آتش نشان در ارائه خدمت به مردم بسيار حائز اهميت است ، اظهار داشت: وقتي خانواده آتش نشان از يك آرامش نسبي برخوردار باشد به طور قطع آن آتش نشان انرژي بيشتري در انجام وظيفه و به تبع آن افزايش رضايتمندي شهروندان را به دنبال دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.621 seconds.